loading...
DL center
آخرین ارسال های انجمن
sam بازدید : 133 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ChrisTV Online Premium v6.80
 شما با استفاده از این نرم افزار بدون داشتن کارت تی وی به راحتی می توانید شبکه های تلویزیونی و ایستگاهای رادیویی سراسر جهان را بر روی کامپیوتر خود دریافت کنید. این نرم افزار یک تلویزیون آنلاین است که شما با اتصال به اینترنت می توانید از آن برای مشاهده شبکه های مختلف تلویزیونی که در موضوعات مختلف فیلم، آهنگ، خبر، ورزش، مستند، مذهب و ... فعالیت می کنند استفاده کنید. همچنین این برنامه قادر است تا 1800 شبکه تلویزیونی و 600 ایستگاه رادیویی موجود در بیش از 100 کشور جهان را دریافت کند. یکی از امکانات خوب این نرم افزار امکان ضبط برنامه های تلویزیونی بدون افت کیفیت می باشد. در واقع شما میتوانید با استفاده از این امکان مسیری را در هارد سیستم به ذخیره سازی فایل های ویدیویی ضبط شده از این نرم افزار اختصاص دهید تا برنامه های مورد نظرتان پس از ضبط در آن ذخیره شوند. علاوه بر این امکان مشاهد فیلم های سینمایی با کیفیت HD و نیز امکان تعریف کلید های مبانبر برای تنظیمات مختلف برنامه، از دیگر امکانات آن به شمار میروند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
sam بازدید : 105 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود YouWave for Android v2.0.0 - نرم افزار اجرای برنامه های آندروید بر روی ویندوز

گاهی لازم می شود تا برنامه ها و بازی هایی را برای سیستم عامل اندروید ساخته شده ان بر روی ویندوز خود امتحان کنیم و این کار به سادگی امکان پذیر نیست!
YouWave for Android نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی و بازی های تحت سیستم عامل اندروید را روی کامپیوتر خود و بدون نیاز به گوشی موبایل،اجرا کنید. این نرم افزار کارایی بالایی داشته و سریعترین روش برای اجرایبرنامه های اندروید روی کامپیوتر است. علاوه بر این نصب آسان و رابطکاربری ویژوال این نرم افزار، به راحتی امکان وارد نمودن و اجرای برنامهها را فراهم می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار YouWave for Android:
- پشتیبانی از Android 2.3 Gingerbread
- شبیه سازی عملکرد کارت SD
- امکان انجام بازی های آنلاین چندنفره
- دارای کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر
- و ...
sam بازدید : 134 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 R2
| توضیحات نصب نرم افزار و بازی همراه با نسخه ی جدید تر سیستم عامل اندروید به پست اضافه شد |
| برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی با لینک مستقیم |
| دانلود رایگان سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 قابل نصب و اجرا در کامپیوتر و لپ تاپ |
در این پست وب سایت میهن دانلود سیستم عاملی را با عنوان Android برایتان آماده کرده ایم. این سیستم عامل که توسط کمپانی معروف گوگل عرضه شده در مدت زمانی بسیار کم در لیست پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل قرار گرفت و جالب است بدانید که یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. شاید این اولین باری است که می شنوید، می توان یک سیستم عامل موبایل را بر روی کامپیوتر نصب کرد. در واقع کمپانی گوگل سیستم عامل اندروید را در چندین نسخه مختلف منتشر کرده که علاوه بر کاربران موبایل، دارندگان کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ها و نیز تبلت ها بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین شما به راحتی می توانید سیستم عامل اندروید را در کنار سیستم عامل اصلی کامپیوتر خود یعنی ویندوز نصب کنید و از آن استفاده نمایید. البنه نسخه های سازگار این سیستم عامل با کامپیوترهای خانگی هنوز مراحل آزمایشی را سپری می کند و گوگل صرفآ آنرا جهت آشنایی بیشتر کاربران با سیستم عامل جدید خود منتشر کرده است. از دیگر ویژگی های این سیستم عامل می توان به امکان Live اشاره نمود که با این امکان نیازی نیست که شما حتی آنرا روی سیستم خود نصب کنید، فقط کافیست تا آنرا روی یک سی دی یا فلش ذخیره کنید و سپس آنرا اجرا نمایید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
sam بازدید : 89 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

PDF Converter نرم افزاری کم حجم و قابل حمل شرکت 4Videosoft از سایت دانلود رایگاننرم افزار است که به شما این امکان را میدهد تا اسناد PDF خود را به فایلهای Word, TEXT و یا عکس بدون نقصی تبدیل کنید. همچنین این نرم افزار تبدیل PDFبه فرمت های خروجی TXT, Word, RTF, JPEG, PNG, GIF, BMP, PCX, TGA, TIFF و... به خوبی پشتیبانی میکند و فایل های تبدیل شده 100% با نرم افزار ادوبیسازگاری کامل دارد. از قابلیت های دیگر این برنامه تبدیل پی دی افپشتیبانی چند زبانه آن است و سرعت و کیفیت در تبدیل همراه با تبدیل جداول،تصاویر، کد ها و ... از مزیت های این نرم افزار تبدیل فرمت است که میتواند مورد توجه قرار گیرد.

4Videosoft PDF Converter Ultimate 3.0.28 Portable - دانلود نرم افزار تبدیل پی دی اف

ویژگی های نرم افزار تبدیل PDF

  • تبدیل PDF به سند Word، TXT و فایل های تصویری
  • ذخیره و تبدیل با نهایت کیفیت
  • پشتیبانی از فرمت های خروجی TXT, Word, RTF, JPEG, PNG, GIF, BMP, PCX, TGA, TIFF و ...
  • تبدیل یک یا چند صفحه دلخواه از سند PDF
  • سازگاری کامل با نرم افزار شرکت ادوبی
  • تنظیم نوع رنگ، کیفیت، وضوح تصویر و ... قبل از تبدیل
  • پشتیبانی از زبان های مختلف و قابل حمل بودن             
دانلود رایگان نرم افزار تبدیل پی دی اف (حجم : 18.9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
sam بازدید : 97 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


شایدشما هم از دسته افرادی هستید که از سیستمتان افراد زیادی استفاده می کنندکه هر یک از آن ها دارای سلیقه ها و تفکرات متنوعی می باشند و هر یکعلاقمندند تا دسکتاپ را مطابق با سلیقه ی خود و با اسکین سرورها ووالپیپرهای دلخواه خود تنظیم نمایند اما پس از صرف زمان زیاد و انجام اینتغیرات فرد دیگری این دسکتاپ را متناسب با سلیقه ی خود تنظیم کرده و حاصلکار شما را نابود می سازد و اینجا است که به فکر می افتید تا به دنبالراهی باشید تا هر فرد بتواند دسکتاپ مخصوص خود را داشته تا دست رنج شما ازبین نرود و برای این کار نیز سعی کردید روش های متنوعی را همچون ساختناکانت های مختلف و یا غیره انجام دهید که شاید باز هم نتوانسته نظر شما راجلب ساخته و نتیجه ی دلخواه شما را فراهم سازد. اما اکنون باز هم گروهپرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شمادوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی برای هرفرد دسکتاپ مجازی و دلخواهی را با تنظیمات دلخواه ایجاد نموده و از آن هااستفاده نمایید یا برای هر کار خود دسکتاپی جدا ساخته و با این کار فضایدسکتاپ خود را افزایش داده و راندمان کاری خود و سیستم را نیز افزایشدهید. Dexpotنرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا بیش از 20 دسکتاپ مجزا باوالپیپرها، اسکرین سرورهای مستقل و تنظیمات دلخواه را ایجاد کرده و از هریک از آن ها برای مقاصد گوناگون خود همچون استفاده از یک دسکتاپ برای کاربر روی اسناد، استفاده از دسکتاپ دیگر برای جست و جو در اینترنت، استفادهاز دسکتاپ دیگر برای انجام گیم و ... استفاده نموده و به راحتی با استفادهاز کلید های میانبری که خود تعریف می نمایید از دسکتاپی به دسکتاپ دیگررفته و به اصطلاح بین این دسکتاپ ها سوئیچ نمایید و یا حتی به راحتی فایلهای خود را از دسکتاپی به دسکتاپ دیگر منتقل سازید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Dexpot:
- امکان ایجاد 20 دسکتاپ دلخواه با تنظیمات دلخواه و مستقل
- امکان سوئیچ کردن بین دسکتاپ ها با استفاده از کلید های میانبر تعریف شده
- امکان گسترش آن با استفاده از پلاگین ها
- امکان زیباسازی دسکتاپ ها با استفاده از افکت های 3 بعدی جذاب
- استفاده ی بسیار کم از منابع سیستم
- استفاده ی بسیار آسان و راحت حتی برای کاربران مبتدی
- بهبود باگ ها و مشکلات نسخه های قبلی در نسخه ی جدید
- پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا
- دارای حجم بسیار اندک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طریقه فعالسازی : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- این نرم افزار برای استفاده های شخصی رایگان می باشد.


 قیمت: رایگان
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 3.82 مگابایت | لینک كمكی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن
 سایت سازنده
 لینک منبع 
sam بازدید : 101 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Banner.Designer.Pro.v4.0.0.0_www.mihandownload.com.jpg
اینکهیک بنرهای تبلیغاتی به چه صورت طراحی شود و تا چه حد زیبا و قابل توجهباشد بسیار مهم است تا بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند. از این روافراد برای طراحی بنرهای خود حساسیت بالایی را به خرج می دهند تا بنرمذکور به بهترین شکل طراحی شود. اگر شما نیز قصد طراحی یک بنر را داریدولی مهارتی در طراحی فلش ندارید نرم افزار Banner Designer Proیکی از بهترین گزینه های پیش رو خواهد بود. این نرم افزار امکانات و ابزارلازم را در اختیار شما قرار می دهد تا به سادگی هرچه تمام تر یک بنر زیباو حرفه ای را طراحی کنید. قابلیت های فراوان نرم افزار و سازگاری آن باانواع فرمت های فایل ها موجب می شود تا برای اضافه کردن آیتم های مختلف بهبنر ، محدودیتی نداشته باشید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون میتوانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- امکان طراحی بنرهای ثابت و متحرک.
- دارای ابزار و امکانات کامل برای طراحی.
- کاربرد آسان و عدم نیاز به دانش قبلی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
sam بازدید : 97 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
این یک راه بسیار جالب و البته مضحکه اینو من خودم توی یک وب دیگه خوندم به نظرم اومد امتحان کنم
برای اینکار کافیه شماعنوان یکی از مطالب وبلاگ یا وبسایتتون رو "جدید ترین راه افزایش بازدید (دی 90)" یا یه همچین چیزی بذارین
امتحانش کنید و خبرشو حتما بهم بدین
sam بازدید : 95 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

the 69th annual golden globe awards 2012 دانلود The 69th Annual Golden Globe Awards 2012   مراسم گلدن گلوب 2012

به همراه مراسم فرش قرمز و لحظه دریافت جایزه توسط اصغر فرهادی با حجم کم

جایزه گلدن گلوب Golden Globe Award نام مجموعهجوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجیهالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می گردد. این جایزهبرای اولین بار در سال 1944 به فیلم های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلقگرفت. مهم ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم ترین رقابتهای فیلم سازان محسوب می شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی ازمهم ترین جوایز گلدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما وتلویزیون آمریکا داده می شود. گفتنی است که این جایزه برای فیلم و یابرنامه تلویزیونی خاصی اهدا نمی شود و تنها برای یک عمر فعالیتهای هنریبزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می شود.
69اُمین دورهٔ اهدای جوایز گلدن گلوب در 15 ژانویه 2012 (26 دی 1390) اهدا شده است.

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی در شصت و نهمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را دریافت کرد.
مراسم این دوره جوایز گلدن گلوب یکشنبه شب (دوشنبه صبح به وقت ایران) در هتل بورلی هیلز برگزار شد.
«جدایی نادر از سیمین» که به نمایندگی از ایران در اسکار 84 حضور دارد دربخش گلدن گلوب فیلم خارجی زبان پیروز شد. برای اولین بار است فیلمی ازسینمای ایران این جایزه را دریافت می کند.
اصغر فرهادی به همراه پیمان معادی روی سن حاضر شد و پس از دریافت جایزه گفت:

«وقتی به اینجا می آمدم داشتم فکر می کردم چه باید بگویم. از پدر ومادرم تشکر کنم، از همسر مهربانم، از فرزندانم، از گروهم، اما اینجا میخواهم از مردمم حرف بزنم. آن ها واقعاً مردمی صلح دوست هستند.»

 

دانلود مراسم کامل – 706 مگابایت

دانلود مراسم فرش قرمز – 285 مگابایت

دانلود لحظه دریافت جایزه توسط اصغر فرهادی – 9 مگابایت

رمز فایل: www.bikalak.com

 

sam بازدید : 120 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
1278259036324.jpegاین بازی به شكل فوق فشرده شده برای اولین بار از سایت میهن دانلود منتشر شده است!
Air Aces Pacific یک بازی شبیه ساز پرواز جنگی است که با رویکردی جدید ، نگاهی تازی به بازی های مهارتی دارد . از زمین پرواز کنید به سوی نبرد های بر روی اقیانوس ...
از گرافیک خلاقانه و داستان پویای آن لذت ببرید .
دربازی بر فراز اقیانوس پرواز می کنید و در عین حال که از محیط زیبای بازیلذت می برید باید در جنگ های سختی شرکت کنید و در نهایت پیکره یکی ازهواپیماها باید در این اقیانوس پهناور قرار گیرد سعی کنید که آن پیکرههواپیمای شما نباشد.
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.
sam بازدید : 124 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
30vdtsl.jpg یکبازی هواپیمایی با رویکرد به جنگ جهانی و استفاده از هواپیماهای قدیمیتصمیم به شبیه سازی جنگ های هواپی آن زمان دارد.محیط بازی وسیع و زیبا کارشده و شما باید با هواپیمای دشمن نبردهای تن به تن و نفش گیری انجام دهیدتا بتوانید دشمن را نابود کنید.هواپیماهی متنوعی در بازی وجود دارند که میتوانید از پرواز با آن ها و استفاده از موشک های جنگی لذت زیادی راببرید.این بازی هواپیمایی قدیمی را به طرفداران سبک پروازی توصیه می کنم.
برای دانلود ودیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه است؟
    نظر شما راجع به قالب وبلاگ چیست؟
    آیا برای وبلاگ چت روم اختصاصی ایجاد شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 1,890
  • بازدید کلی : 83,365
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ