loading...
DL center
آخرین ارسال های انجمن
sam بازدید : 100 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)


بیکاری، تنهایی، نداشتن تحرک و فعالیت، نداشتن سرگرمی هایی که توجه و علاقه نوجوان را به خود جلب کند، از عوامل ایجاد انحراف و بزهکاری در نوجوانان است. در این سنین نوجوانان از انرژی زیادی برخوردارند که باید به گونه یی سالم مصرف شود و در وجود آنها انباشته نشود. از این رو باید به تناسب امکانات خانواده تدابیری اندیشیده شود که نوجوان اوقات فراغت خود را بویژه در ایام تعطیل تابستان در راههای مفید و سالم مصرف کند. ورزش، کوهنوردی و سرگرمی های علمی در این دوران مفیدند.

تحقیقی که درباره عده یی از دانش آموزان بزهکار صورت گرفته است، نشان می دهد که بیش از نیمی از داشن آموزان به ورزش بی علاقه بوده اند. گسترش مراکز ورزشی و تشویق و ترغیب نوجوانان از سوی والدین برای شرکت در گروه های ورزشی سالم و کنترل شده، در این دوران بسیار مفید و ضروری است.

بعضی خانواده ها که از امکاناتی بیشتر برخورداند، می توانند لوازمی از قبیل کامپیوتر در اختیار فرزندان خود قرار دهند که هم اوقات فراغت آنها را پر کند و هم به آموزش آنها کمک کند.

آموختن تعمیر لوازم الکترونیکی، اشتغال به باغبانی، پرورش حیوانات خانگی در بعضی مناطق، کار و هنرهای دستی دیگر برای نوجوانان بسیار مفید است، همچنین مشارکت در فعالیت های اجتماعی و بویژه کارهای عام المنفعه و نیکوکارانه (همراه با کنترل) برای نوجوانان که روح ارزشگرای آنها را ارضا و پرورش می دهد، عادت دادن فرزندان به مطالعات سالم و سازنده از همان دوران کودکی بسیار مفید و ثمربخش است.

تقویت روحیه علمی و حماسی درسلامت روحی و اخلاقی نوجوانان بسیار موثر است. پدر و مادر باید در انتخاب کتاب نظارت داشته باشند تا فرزندانشان به دام کتابها و مجله های فاسد و گمراه کننده نیفتند اما درکنار مطالعه باید به فراگیری مهارتهای علمی نیز توجه کرد تا هم مطالعه برای فرد خسته کننده و ملال آور نباشد و هم استعدادهای او در زمینه های گوناگون رشد کند.

فراگیری این قبیل مهارتها برای زندگی آینده افراد بسیار مفید است. سرگرمی هایی که شعله های هوس و شهوت را در نوجوانان دامن می زند، بسیار مضر و خطرناک است.

این سرگرمی ها جو فکری و روحی آنها راآلوده می کند و زمینه را برای انحراف اخلاقی او فراهم می سازد؛ استفاده از موسیقی مبتذل و ترانه های محرک هم از این گونه است، بویژه نوجوانان زمینه بسیار آماده برای این نوع تحریکات دارند و گاهی کوچکترین عامل هیجانات شهوانی شدیدی در او ایجاد می کند. موسیقی نامناسب، کتابها و نشریات محرک به تخیل نوجوان دامن می زند و خیال و شهوت را درهم می آمیزد و آنها را از لحاظ روحی در شرایطی خطرناک قرار می دهد. جوامعی که این قبیل چیزها را دراختیار نوجوانان قرار می دهند، بیشترین مشکل را در ارتباط با نوجوانان دارند. گسترش خشونت، اعتیاد، بزهکاری، جنون های جنسی، تجاوز به کودکان و … از رایج ترین نابسامانی ها درکشورهای غربی است.

برای جلوگیری از رواج این گونه سرگرمی های مخرب باید چه کرد؟ فقط منع که ممکن نیست. باید برنامه سالمی برای پر کردن اوقات فراغتت نوجوانان داشت. هرخانواده به تناسب امکانات خود باید اشتغالات و سرگرمی های مفید برای فرزندان و نوجوانان خود در نظر بگیرد تا هم از فساد ناشی از بیکاری و بطالت در امان باشند و هم مهارت ها و آموزشهای مفیدی را که به درد زندگی آینده آنها میخورد فراگیرند.

نکته دیگری را نیز در این زمینه باید مورد توجه قرار داد، پرخوری، زیاده روی در استفاده از غذاهای مقوی و پرانرژی، استفاده از غذاهای محرک، خواب و استراحت بیش از اندازه، برخورداری از رفاه زیاد (رفاه زده و راحت طلب بارآمدن) از جمله عواملی هستند که نیروهای اضافی را در بدن نوجوان انباشته می کنند و زمینه را برای تحریکات مداوم جنسی فراهم می سازد.

نتیجه آنکه داشتن زندگی پرتحرک و مثبت و هدفدار و پرهیز از تنهایی و بیکری و بطالت برای سلامت روانی و اخلاقی نوجوانان بسیار لازم و ضروری است.

ایده شما برای استفاده بهتر از اوقات فراغتتان چیست ؟(ایده خودتان را با ما در بخش نظر ها در میان بگذارید تا راهنمایی برای دیگران باشد.)

 

sam بازدید : 91 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم RA One 2011 با آخرین حد کیفیت بلوری-۱۰۸۰p

اطلاعات بیشتر : IMDB

ژانر : اکشن ، ماجراجویی ، نخیلی

کیفیت :‌ BR Rip 1080p

فرمت :‌ MKV

حجم : ۲ GB

محصول :‌ هند ، آمریکا

زبان :‌ هندی ، آمریکایی

امتیاز : ۴٫۵/۱۰

کارگردان :‌ Anubhav Sinha

بازیگران :‌ Shah Rukh Khan, Kareena Kapoor and Arjun Rampal

زیرنویس : دارد

اسکرین شات :‌ ندارد

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.

خلاصه داستان  :  Ra.One  فیلم هندی تخیلی و ابر قهرمانی و با بازی شاهرخ خان، کارینا کاپور و آرجون رامپال در نقش سرب است که با کمک کمپانی های امریکایی به ان جلوهای ویژه و ۳D داده شده است . در این فیلم پدر تلاش میکند تا پسرش را از خیلی حالت های مذر در بیاورد و پسر هم تلاش میکند پدر را از حالت ها خارج کند در این میان مادر گم میشود…

sam بازدید : 132 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

سلام دوستان و هراهان گل امروز با یه پست اومدم واسه تازه کاران هک که گول هر وبه درپیتی رو نخورن هر چیزی رو باور نکنن این یه نمونش

 

 

 

هک آی دی یاهو
به قسمت میل یاهو بروید
 
 بعد وارد آیدی خودتان شوید
 
  وارد قسمت compoese شوید
 
 آدرس میل زیر را وارد کنید to در قسمت 
 
      این همون ایمیلی هست که طرف ساخته                       help_robot_pas@yahoo.com
 
این آیدی ، آیدی کنترل کننده پسورد های یاهو است.                        اصلا چنین چیزی وجود نداره
 
 passwor rechive کلمه ی   راsubjectدر قسمت بنویسید
 این تیکش دیگه خیلی زایعه
 بعد در قسمت متن نامه در خط اول آیدی خودتان و در خط دوم آیدی فرد مورد نظر ودر خط سوم پسورد آیدی خودتان را بنویسید.
 
حالا فقط باید نامه را سند کنید    تا پسورد ایمیلتون راحت بره واسه طرف و شما هک بشید
 
و بعد از ۳۰ دقیقه پسورد فرد مورد نظر را دریافت کنید

 

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه است؟
    نظر شما راجع به قالب وبلاگ چیست؟
    آیا برای وبلاگ چت روم اختصاصی ایجاد شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 1,713
  • بازدید کلی : 83,188
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ