loading...
DL center
آخرین ارسال های انجمن
sam بازدید : 223 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

 

بازی استراتژیک آنلاین ناورد
فارسی




 













بازی استراتژیک آنلاین ناوردفارسی

در حال ساخت

درباره شرکت :
تیم جوان و نوپای واقعیت مجازی هم اکنون اولین تجربه حرفه ای خود را با بازی استراتژیک آنلاین ناورد سپری میکند. ما مفتخریم که به عنوان تیمی مستقل از جوانان ایرانی این بازی را به شما ایرانیان معرفی می کنیم و امیدواریم همچنان در راستای اعتلای نام ایران عزیز، بتوانیم قدم برداریم. و اگر چه با مشکلات فراوان دست و پنجه نرم میکنیم لیک باور داریم شما لیاقت این زحمات را دارید و اگر قصوری می بینید پیشاپیش عذر ما را بپذیرید .


درباره بازی:
بازی استراتژیک آنلاین ناورد با هدف رقابت با بهترین بازی های دنیا در این سبک و معرفی بازی استراتژیک آنلاین تاریخی با محتوی ایرانی برای ایرانیان ، و زنده کردن تاریخ و افسانه های باستان و توسعه فرهنگ تفریحات سالم و مفید در دنیای اینترنت ، طراحی و پیاده سازی شده است که تمام تاسیساتی که برای بازی کردن نیاز دارید ، مرورگر و اینترنتی است که شما را به دنیای ناورد هدایت کند. و وقتی به دنیای ناورد قدم گذاشتید ، آنگاه شما وارد فصلی از تاریخ شده اید که شکست و پیروزی خود را ، خودتان رقم میزنید. شهرتان را میتوانید آباد و ساختمان های خود را بنا کنید و ارتشی از دلیر مردانی را هدایت کنید که بر قلمرو شما می افزایند و شعاع امپراطوری شما را گسترش می دهند. لیک دشمنان همواره در کمین فرصتی هستند تا شما را از پا درآورند و اینجاست که استراتژی و برنامه ریزی شما معنا می یابد و همواره این سوال را از خود بپرسید که آیا توانسته اید پادشاه لایقی برای مردان خود باشید؟
ناورد به معنای رزمگاه و میدان جنگ است و همانگونه که از نامش بر میآید این بازی سراسر جدال و پیکار است (( حتی در زمان صلح )) ، برای حفظ شرف و پرچم.


نحوه بازی کردن
ابتدا در برای ثبت نام میتوانید نام کاربری دلخواه خود را (بیش از 3 حرف ) وارد نمایید .









مز عبوری که بالاتر از 6 کاراکتر باشد را در دو کادر بعدی وارد نمایید.توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز عبور مختص شماست و می بایست به خاطر بسپارید.در کادر پایانی آدرس ایمیل فعال خود را وارد نمایید .قوانین را مطالعه فرمایید و بعد از اینکه تیک قوانین را فعال نمودید بر روی ثبت نام کلیک کنید.








سپس می بایست قوم مورد نظر خود را از میان سه قوم ماد ، آشور و بابل با مطالعه قابلیت های آنها انتخاب کنید.میتوانید مکان خود را در نقشه بصورت تصادفی و یا یکی از چهار قسمت پیش فرض انتخاب کنید و سپس با وارد کردن کد امنیتی از این مرحله نیز خواهید گذشت.بصورت خودکار ایمیلی حاوی کد فعالسازی برای تایید اکانت شما به آدرس ایمیلتان ارسال می شود که بعد از وارد کردن کد فعالسازی، اکنت تان فعال شده و می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد دنیای ناورد شوید.






 





حال شما شهری را در اختیار دارید و باید با برنامه ریزی صحیح شروع به ساخت و ساز کنید.در این راه وزیر در کنار شما خواهد بود و توصیه های لازم را به شما خواهد کرد . بعد از انجام ماموریت های وزیر بی شک شما پادشاهی لایق برای شهرتان خواهید بود.


نژادها




مادها

ایران از نام قوم آرین ها که نژاد آریایی داشتند گرفته شده است. در کتاب اوستا از ایران به نام آریانوودی هو (سرزمین آریاها و نجیب زادگان) یاد شده است.نام پرشیا یا پرس که باختریان به ایران داده اند از نام پارت های (یا پارس های) اشکانی گرفته شده است. آنان دشمن سرسخت آشوریان بودند و پایتخت آنان شهر هگمتانه بود.

این قوم در دفاع بسیار ماهر و باهوش بودند  که در این بازی آنلاین سعی بر این شده است که این توانایی نسبت به سایر اقوام برتری داشته باشد.



آشور


آشور نام سرزمینی قدیمی است که در بخش میانی رود دجله و کوهستان‌های مجاور آن قرار داشته‌است. اسم آشور از نام یک رب‌النوع گرفته شده و پایتخت آن نخست شهر آشور بود که در ساحل رود دجله در جنوب موصل امروزی قرار داشت و سپس شاروکین و بعداً کالح و پس از آن نینوا (موصل امروزی) بوده‌است. آشوری‌ها اصولاً از نژاد سامی بودند و زبان آنان با سایر زبان‌های سامی، مانندِ عربی و عبری هم‌ریشه است‌. دولت آشور دولت مهمی بود که در خاورمیانه قدیم تشکیل شد. این قوم در حمله بسیار چیره دست بودند. و بسیاری از اقوام را غارت می کردند. سعی ما در این بازی این است که قدرت حمله و جنگاوری این قوم نسیت به دیگر قوم ها برتری داشته باشد.



بابل


نام بابل که شهر اصلی این تمدن بود به معنی شهر مقدس است، هر چند در تورات از آن به زشتی یاد شده و بر آن نفرین رفته‌است. تمدن بابل و شاهان آن کمابیش به افسانه‌ها راه یافته‌اند. بابلیان را مبدع و مخترع بسیاری چیزها می‌دانند و فراوان کرده‌های بابلیان است که تا امروز به جا مانده‌است. از جمله ۱۲ بخش کردن روز و وضع هفته به عنوان بخش زمان.

از آنجا که این قوم در تجارت مهارت بالایی داشتند در این بازی آنلاین سعی بر این شده که این توانایی آنها را نسبت به سایر اقوام برتری دهد.


ادرس انجمن

http://www.forum.vreality.ir


ادرس سایت

http://navard.net

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه است؟
    نظر شما راجع به قالب وبلاگ چیست؟
    آیا برای وبلاگ چت روم اختصاصی ایجاد شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 1,822
  • بازدید کلی : 83,297
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ