loading...
DL center
آخرین ارسال های انجمن
sam بازدید : 109 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

درود بر شما

کار با این برنامه بسیار ساده است .در قسمت Mail Username همان ایمیل خود را وارد میکنید و در Mail Password پسورد را وارد کنید(توجه حتما از ایمیلی استفاده کنید که اگر هم پسورد شما لو رفت مشکلی برایتان پیش نیاید،ممکن است با این کار ایمیل شما هک شود به دلیل اینکه برنامه رو من نساختم و سازنده های این برنامه ها ناشناس هستند"هیچ وقت برای هک از ایمیل شخصی و مهم استفاده نکنید") در قسمت پایین لینک باکسی وجود دارد که شما می توانید از گزینه کشویی آن یکی را وابسته به میل خود انتخاب کنید.مثلا اگر از Gmail استفاده میکنید گزینه Gmail را انتخاب میکنید.smtp پروتکل سرویس دهی یاهو است.

سه گزینه زیر را کلیک کنید تا اطلاعات مربوط به هر سه برای شما ارسال شود.و در آخر روی Build کلیک کنید تا برنامه سرور ،کیلاگرا را بسازد.

توجه:(کیلاگر را در سیستم خود اجرا نکنید)

ممکن است استفاده از این نرم افزار خطر داشته باشد پس مسعولیتش به عهده کاربر است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عباس در تاریخ 1348/10/11 و 21:23 دقیقه ارسال شده است

سلام می خواستم بگم که من دانلودش کردم وامتحان کردم آنتی ویروس من (نود32) که نشناختش مرسییشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه است؟
    نظر شما راجع به قالب وبلاگ چیست؟
    آیا برای وبلاگ چت روم اختصاصی ایجاد شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 1,841
  • بازدید کلی : 83,316
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ