loading...
DL center
آخرین ارسال های انجمن
rob007 بازدید : 101 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Hidetools_Parental_Control_5.6.8_www.mihandownload.com.jpg
با توجه به گستردگی دنیای مجازی ، از مهم ترین مسائلی که باید در زمینه ورود کودکان به این عرصه به آن توجه کنیم کنترل دقیق چگونگی استفاده آنها از این تکنولوژی است چراکه درصورت بروز لغزش و اشتباه ، این مسئله می تواند عوارض غیر قابل جبرانی داشته باشد. از این رو درصورتی که قصد دارید کودکان را با دنیای مجازی آشنا کنید حتمأ مراقب باشید تا مواردی که مشاهده می کنند متناسب باشد. نرم افزارهای بسیاری در این زمینه عرضه شده اند که هرکدام در تلاش بوده اند تا امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم Hidetools Parental Control نام دارد. این نرم افزار به طرز کامل نامحسوسی تمامی کارهای انجام شده توسط رایانه را ثبت میکند و می تواند آنها را توسط ایمیل برای شما ارسال کند تا از راه دور نیز بتوانید از کارهای انجام شده توسط رایانه خود مطلع شوید و از این جهت می توان کاربرد دیگری را نیز برای نرم افزار در نظر گرفت چراکه می توانید مراقب باشید تا کسی از رایانه شما سؤاستفاده نکند. همچنین می توانید با استفاده از این نرم افزار سایت ها و نرم افزارهایی که محرمانه هستند و یا برای مشاهده توسط کودکان مناسب نیستند را مسدود نمایید. از جمله موارد قابل توجه در مورد این نرم افزار می تواند به این مسئله اشاره کرد که مشاهده نرم افزار می تواند تنها توسط فشردن کلید های ترکیبی صورت گیرد. آخرین نسخه این نرم افزار را م اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
- امکان ثبت کلیه کارهای انجام شده در رایانه مورد نظر.
- مشاهده نرم افزار در حالت فعال تنها با استفاده از کلید ترکیبی.
- قابلیت رمزگذاری نرم افزار.
- امکان ارسال عملیات انجام شده در رایانه از طریق ایمیل.
- امکان مسدود سازی استفاده از نرم افزارها و سایت های مختلف.
- سازگار با اکثر مرورگرهای اینترنتی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- کاربرد آسان.
- و... 
rob007 بازدید : 444 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Fake Webcam v7.1
ذدر این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری با عنوان Fake Webcam را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار به شما امکان میدهد تا برای خود یک وبکم قلابی بسازید یا به زبان ساده تر این امکان را به شما میدهد تا از ویدئو های خود به جای تصویر خود نیز استفاده کنید. این نرم افزار جذاب با اکثر فرمت های ویدئویی آشنایی دارد. هچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به سازگان بودن با تمامی سرویس دهندگان مثل yahoo, Gmail,MSN,.. نیز اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- امکان استفاده ویدئو به جای وبکم
- امکان فیلم برداری از تصویر فرد مقابل
- آشنایی با تمامی فرمت های ویدئویی
- سازگار با انواع سرویس دهنگان
- قابل نصب بر روی انواع ویندوز

rob007 بازدید : 379 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ابزار هک برای یاهو Yahoo Tools AIO

  ابزار هک برای یاهو Yahoo Tools AIO
مجموعه Yahoo Tools مجموعه اي است كامل و بسيار ديدني از بوتر هاي ياهو و ديگر مكمل هاي ديگر براي ياهو مسنجر .با اين نرم افزار به شيوه اي جديدي به ياهو مسنجر نگاه كنيد و لذت ببريد

این نرم افزارها عبارتند از:
Password Decrypter2k v1.0
Yahoo Avatar Hack
Yahoo Delete me
Y!Message Archive Decoder
Yahoo New Sounds
Yahoo Rapid Make Mail
Yahoo Webcam Acces
RevelationV2
Yahoo Magic Avatar
Yahoo Monitor
Yahoo Spy
Yahoo Winamp
AlphaTool V4.2
DarkYahoo-Unlocker
Deny a Dork
KrazyZ Tools V-1
Super Y!
Yahoo Link SORRY v1
Yahoo World v1
Yahoo Unbanner
Yahoo PRO
SpyNick v3
Messenger Monitor
Hot Tools 1.0
Ydaze pc v2
Shanes Account UnBanner
دریافت فایل برنامه (6.06 مگابایت ) (5717بار دانلود شده )
http://www.rasekhoon.net/software/download-4281.aspx
rob007 بازدید : 100 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

خبر چین نام نرم افزار فارسی و بسیار جالبی است که امروز برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار دارای حجم بسیار کم چند کیلوبایتی است و از محیط بسیار ساده ای برخوردار است. شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا نامه های الکترونیکی خود را بدون ذکر نام فرستنده ارسال کنید. در واقع ایمیل هایی که شما با استفاده از این نرم افزار به دوستان خود می فرستید بدون نام آدرس فرستنده خواهند بود و فردی که ایمیل را دریافت نموده هرگز نمی توانند آدرس فرستنده ایمیل را بیابد. همچنین این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف مانند کافی نت ها که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

rob007 بازدید : 25629 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (12)

 

هک پسورد کاربران فیس بوک facebook hack password

هدف اصلی من از این مطلب آگاه کردن کاربران فیس بوک و سرویس های مشابه است. متاسفانه برخی از افراد بدون هیچ دغدغه ای مطالب خصوصی و شخصی خود را در این شبکه ها به اشتراک می گذارند و فکر می کنند اگر دسترسی آن ها را محدود کنند دیگر جای هیچ نگرانی نیست. باید بگویم که سخت در اشتباهند!!!

نمی خواهم بگویم که فیس بوک به عنوان عظیم ترین شبکه اجتماعی جهان کاملا ناامن است، باید بدانیم که بزرگترین متخصصان دنیا روی این شبکه کار می کنند و یقینا بی نقص ترین شبکه است، توجه کنید بی نقص ترین اما می شود نقص هایی را هم در آن پیدا کرد. گروه ها و اشخاصی در تلاش اند تا این شبکه ها را ناامن کنند و به مبارزه با این شبکه بزرگ بپردازند و ممکن است به طور مقطعی موفق شوند، تجربه این را نشان داده، پس با این وجود بهتر است که خیلی به حریم های خصوصی این شبکه ها اعتماد نکنیم.

برای هک کردن و بدست آوردن رمز کاربران فیس بوک در ادامه به سه روش اشاره می کنم.

 

۱- هک کردن پسورد کاربران فیس بوک بصورت آنلاین و بدون نصب نرم افزار:

چندین مورد از این سایت ها وجود دارند که در اعضای دریافت هزینه به گونه های مختلف پسورد فیس بوک دیگران را در اختیارتان قرار می دهد و ادعا می کنند این کار را آنلاین انجام می دهند. من واقعا نمی دانم آیا این سایتها کلاه برداری می کنند و پول را می گیرند و کاری نمی کنند و یا نه، واقعا قادر به انجام این کار هستند. یکی از این سایتها، سایت hacking-facebook.com است. این سایت در اعضای هک یک حساب فیس بوک مبلغ ۱۰۰ دلار می گیرد.

تعدادی سایت دیگر:

hackfacebook.com

hackscenter.com برای ورود به این سایت برخی از آنتی ویروس ها هشدار می دهند، ممکن است این هشدار به دلیل به خطر افتادن منافع سایت فیس بوک باشد و دلیلی بر جدی بودن کار این سایت.

۲- دانلود نرم افزارهایی برای هک کردن پسورد کاربران فیس بوک:

باید بگم که چشمم از این نرم افزار ها آب نمی خوره! تعدادی از اونها پولی هستند، تعدادی بی خودی و تعداد هم با ورودشان به کامپیوتر باعث ارور دادن از در دیوار ویندوز و آنتی ویروس تان می شود و اینجاست که دل آدم از این دست نرم افزار ها گرم می شود و یاد ضرب المثل معروف “تا نباشد چیزکی ویندوز و آنتی ویروس چیزهایی نمی گویند” اینجاست که باید احتمال بدهیم دستگاه های معظم فیس بوک و مایکروسافت علیه این نرم افزار قیام کرده اند و ویندوزجان حساسیت خاصی به این نرم افزارها نشان می دهد. البته همه این ها خیالاتی است که با مواجه شدن با این ارورها در ذهنم ایجاد شد…

هیچ کدام از نرم افزارها روی سیستم من کار نکرد شاید برای شما کار کند به هر حال این شما و این هم دانلود نرم افزارهای هک پسورد کاربران فیس بوک. همه دانلود ها لینک مستقیم است.

نرم افزارهای پولی

دانلود Facebook Hack ۰۰۷ v1.0

نرم افزارهای رایگان

دانلود Facebook Crack 2

دانلود Facebook Hacker v.3.0

دانلود Facebook Account Hacker v5.0

دانلود Facebook Account Hacker v263

نرم افزارهای گروه dx: احتمالا دانلود کردن آن مشکل است و این می تواند دلیلی بر جدی بودن کار این نرم افزار باشد، عبارت زیر را جستجو کنید، سعی کنید از موتورهای جستجوگری که مشهور نیستند استفاده کنید. توجه کنید که آنتی ویروس ها و عوامل امنیتی ویندوز به شدت به این نرم افزار حساس هستند!

facebook password stealer v3 dx team

نرم افزاری ۱۰۸ مگابایتی: در سیستم من هیچ کاری انجام نمی دهد اگر مایل بودید برای دانلود بگذارم…

هک رمز و پسورد کاربران فیس بوک

به نظر می رسد نرم افزار ها و سایت هایی که تا اینجا معرفی کردم به طریق زیر پسورد کاربران را هک می کنند یا حداقل تظاهر به انجام چنین کاری می کنند بدین گونه که، به نحوی به پایگاه های داده ی فیس بوک نفوذ می کنند. اطلاعات حساب کاربری فرد مورد نظر را در بین اطلاعات دیگر کاربران پیدا می کنند به سراغ رمز آن می روند، رمز توسط توابع هش کدگذاری شده، به نحوی آن را دکد کرده و رمز فرد مقابل را بدست می آورند یا به نحوی دیگر رمز حساب را تغییر داده و آن را به شما می دهند. البته که این روش بسیار دشوار و احتمالا غیر ممکن است.

 

3- بهترین و عملی ترین و در عین حال راحت ترین روش بدست آوردن پسورد کاربران فیس بوک:

این روش در واقع فریب دادن کاربران است و بسیاری از هک ها از این طریق صورت می گیرد، شما فرد مورد نظر را به صفحه ای هدایت می کنید که با ظاهر فیس بوک فرقی نمی کند اما آن صفحه دست شماست و آن موقع هست که می توانید اطلاعات مورد نیاز خود من جمله رمز را بگیرید. ایده هایی برای استفاده از این روش دارم که درست نیست آنها را توضیح دهم. چیزی که باید بدانید این است که همیشه دقت کنید که در چه صفحه ای هستید، آیا واقعا آن صفحه متعلق به facebook.com است؟!

 

بدست آوردن و هک کردن رمز و پسورد حساب کاربران فیس بوک

توصیه پایانی: بهترین و ساده ترین روش برای مقابله با هک شدن این است که سعی کنید مطالب خصوصی و شخصی خود را در این شبکه ها به اشتراک نگذارید. بهتر بگویم، سعی کنید مطلبی را که منتشر می کنید تنها به حالت عمومی (public) باشد. اگر امکان ندارد و مطلب خصوصی است اصلا آن را منتشر نکنید! این گونه اگر هم هک شدید چیزی را از دست نمی دهید و خیالتان راحت است و می روید حساب دیگری را برای خود ایجاد می کنید.

هشدار: هرگونه سوء استفاده از این مطالب مورد رضایت نویسنده نمی باشد.

rob007 بازدید : 120 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

هش که (Hash, Hash Code, Digest, Message Digest) می شود رو میشه به یک اثر انگشت الکترونیکی در نظر گرفت .هش یه عملی هست که به وسیله اون شما می تونید رشته ای با اندازه ی ثابت (fixed length) را از یک داده به دست بیارید که با روش های ریاضی به صورت "یک طرفه" رمزنگاری شده است. در واقع می تونم بگم که شما یک داده رو وارد برنامه ای که می تونه هش کنه کردین . داده مثلا یک متن کوچولو . متن رو وارد می کنیم و برنامه مشغول هش میشه که در طی اون متن کوچولو ی شما تبدیل میشه به یک رمز یک طرفه . که رشته ی هش نام داره .  چرا میگم "یک طرفه " ؟ به خاطر این که کشف رشته اصلی از رشته هش آن (عملیات معکوس) به صورت کاری تقریبا  غیر ممکن است. یعنی وقتی متن شما هش شد متن شما تبدیل میشه به یه سری علامت ها و عبارات بی معنی که از روی اونا به هیچ وجه نمی شه متن اولی رو کشف کرد .  نکته دیگه اینکه هر داده ، یک رشته ی هش شده کاملا  منحصر به فرد ایجاد می کند( احتمال یکی شدن رشته های هش دو رشته داده ی متفاوت در الگوریتم MD5 یک در 10000000 هست (یعنی غیر ممکن ) اگه لازمه بازم صفر بذارم 

 

 یعنی مثل اثر انگشت که امکان نداره دو نفر یکی داشته باشن اینم نمی تونه دو رشته داده یه هش یکسان داشته باشن . این خواص ، هش کردن رو به روشی کارا و ایده آل برای ذخیره سازی کلمات عبور در برنامه های شما تبدیل کرده.

 

یکی از دو خصوصیت الگوریتم های  HASHاینه که معکوس پذیر نیستند! (همون طور که گفتم نمی شه از روی کلمه ی هش شده کلمه ی اولی و اصلی رو پیدا کرد) مثلا اگر در معادله ی X+2 =Y برای ورودی (X) عددی مانند 3  داشته باشیم  خروجی (Y) عدد 5 خواهد بود . حال اگر شما 5 را در اختیار داشته باشید می تونید مقدار اولیه رو به راحتی با فرمول معکوس X=Y-2 بدست آورید !                  اما در روش های "یک طرفه" این امکان وجود ندارد .

  دومی اینه که هرگز دو ورودی متفاوت به خروجی یکسان منجر نمی شوند. (مثل اثر انگشت) هر یک از این دو خصوصیت اگر نقض بشه می گیم الگوریتم شکسته!!!

 این بود تعریفی از عمل هش . اگر فقط اومدید که ببینید هش چیست تا همین جا کافیه . اما اگه بیشتر می خواین بدونید بقیشم بخونید .

 

Hashes are "digests" , It isn't "encryption"

Hash یک عمل خلاصه سازی را روی جریان ورودی انجام می دهد نه یک عمل رمز نگاری 

Encryption(عمل رمز نگاری) داده را از یک متن صریح (Clear text) به یک متن رمزی تبدیل می کند     که به این متن رمزی (Cipher text)می گوییم .باید یاد آوری شود که عمل رمز نگاری یک عمل دو طرفه می باشد . و بر همین اساس هر چی حجمClear text  (متن اولیه) بیشتر باشد حجم Cipher text (متن رمزی ) هم بیشتر میشه . مثل عکس زیر :

 

  اما از اون جایی که ما گفتیم هش عمل رمز نگاری نیست بلکه عمل خلاصه سازی است باید عرض کنم که در هش مثل رمز نگاری حجم متن اولیه با متن رمزی شده برابر نیست . حجم متن رمزی شده در هش همیشه ثابت است یعنی جریان داده ورودی آنها با هر حجمی که باشد خروجی یک مقدار ثابت میشود.همیشه برابر است با (128بایت)   

 

این هم تفاوت عمل رمز نگاری با عمل هش بود که نمایان شد

rob007 بازدید : 112 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

امروز می خوام در مور کی لاگر ها صحبت کنم . این برنامه ها (بهتره بگم این موجودات ) صرفا جهت جاسوسی از یک شخص به کار می روند . و معمولا به صورت مخفی روی سیستم طرف نصب شده و در حافظه فعال می شوند و فعالیت های طرف رو ثبت می کنند . هنگامی که شخص دکمه ی connect رو زد و وارد اینترنت شد تمامی این اطلاعات برای اون شخصی که این برنامه رو نصب کرده ارسال میشه . البته فقط این نیست و شما می تونید با تنظیم کردن اونا کاری کنید که فقط اطلاعات رو ذخیره کنه و به ایمیل ارسال نکنه و در موقعیت مناسب برین و کلیه فعالیت ها ی طرف و خلاصه دودمان طرف رو ببینید .یه دوست عزیزی اومده بود و گفت دوست دارم خودم آدرس رمز داداشم رو بفهمم . این یه راه برای پیدا کردن رمز که نه سیخ بسوزه نه کباب
در ضمن نکته ی خیلی مهم در مورد این موجودات این که اینا برنامه های مخرب به حساب نمیان پس آنتی ویروس ها قدرت شناسایی پاک کردن اونا رو ندارن . کامپیوتر برای این که در مقابل کی لاگر ها محافظت بشه باید Firewall یا نرم افزار های سیکیوریتی (امنیتی) داشته باشه . که بیشتر کامپیوتر های معمولی ندارن   مردم فکر می کنن اگه یه آنتی ویروس شاخ رو کامپیوتر نصب باشه دیگه تمومه و می تونن با هر کسی چت کنن و هر ایمیل رو باز کنن و خلاصه خوش باشن غافل از این که کی لاگر های کوچولو می تونن چنان حالی از طرف بگیرن که دیگه پاشو تو اینترنت نذاره .
خب این تعریفی بود از Key Logger ها حالا میریم سراغ آشنایی با نحوه کار 2 کی لاگر معروف 1-ghost key logger و 2_Ardamax Key logger در این پست در مورد ghost key logger صحبت می کنیم .

این کی لاگر یه برنامه ساده ولی قوی است . شاید لینک دانلودشو براتون گذاشتم . نصب کردن این برنامه کار بس آسانی هست و شما در 2 سوت این کار را انجام میدین (سوت بلبلی باشه بهتره) وقتی برای اولین بار این برنامه رو باز می کنید یه صفحه با دو تا کادر میاد که از شما پسورد می خواد شما یه پسورد برا خودتون انتخاب می کنید که بیشتر از 4 حرف باشه و اون رو تو دو تا کادر می نویسین .
بعد از اون یه پیام خوش آمد میاد که میگه : مرسی که ما رو انتخاب کردین و از این جور خاله زنک بازیا که نرم افزار ها عادت کردن به نوشتنش .
بعد از پیام تبریک یه صفحه باز میشه که علی الحساب  گزینه Skip (یعنی پرش) رو انتخاب کنید . یه صفحه باز میشه و در اینجا نتظیمات شروع میشن . در برگه سیستم (همین برگه ای که همین الان باز هست)  برای این که برنامه به صورت مخفی اجرا بشه گزینه Invisible رو تیک دار می کنید . اما اگر شخص مورد نظر شما خیلی گاگول بود همون حالت نمایان براش کافیه و لازم نیست مخفیش کنید . حالا در زیر 2 تا دکمه هست Start the key logger و Stop the key logger اولی برای راه اندازی کی لاگر و دومی برای متوقف کردن آن . خب فرض می کنیم که شما Start the key logger رو زدین و برنامه شروع به کار کرد در این موقع یه پیام برای شما ارسال میشه که بهتون خبر میده که برنامه از این لحظه کارش رو شروع و فعالیت های شما رو ثبت میکنه . در زیر همین ورقه شما در بخش Informetian توضیحات لازم رو می بینید که میگه برای مشاهده مجدد برنامه می تونید از 3 کلید Ctrl+Alt+Shift+G استفاده کنید . (یعنی وقتی برنامه رو بستید با فشار دادن این 4 دکمه می تونید دوباره برنامه رو ببینید .
اگر این ترکیب دکمه ها براتون سخته می تونید با زدن گزینه Advanced setting دکمه ی آخر رو عوض کنید (یعنی مثلا Ctrl+Alt+Shift+G بشه   Ctrl+Alt+Shift+K  )
در برگه ی بعدی (برگه ی فایل) شما تنظیمات فایل log تون رو دارین (فایل log یعنی همان فایلی که فعالیت ها رو تو خودش ثبت کرده) در این برگه log to a file رو تیک دار می کنید و مسیر قرار گرفتن فایل رو هر جایی از کامپیوتر که دوست دارین در کادر زیرش می نویسید . تا فایل در این مکان ذخیره شود .
در برگه میل mail شما مشخص می کنید که آیا اطلاعات رو با ایمیل براتون ارسال کنه یا نه . اگر می خواین براتون ارسال بشه گزینه log with E-mail  رو تیک می زنید و زمانی رو که می خواین فایل بعد از آن زمان براتون ارسال بشه رو مشخص می کنید برنامه برای پیش فرض زمان 4 ساعت رو انتخاب کرده . یعنی هر 4 ساعت یکبار یک فایل log تشکیل شده و براتون ارسال میشه یعنی اگر شخص قربانی 8 ساعت پای کامپیوتر بود و 4 ساعت دوم رو به اینترنت وصل شد برای شما 2 تا فایل log ارسال میشه (به ازای هر 4 ساعت 1 فایل) .
در قسمت to آدرس ایمیل خودتون رو وارد کنید (همون ایمیل که می خواین فایل ها به اون ارسال بشه) و بقیه تنظیمات رو هم رها کنید .
اما بعضی ها مثل همون دوست عزیزی که می خواست حال داداش رو بگیره شاید کامپیوتر قربانی تو خونشون باشه و بخوان تو یه موقعیت برن سراغ log file و رمز وبلاگ داداشی رو پیدا کنن و نیازی به ایمیل ارسال کردن نداشته باشن پس این دسته افراد نیازی نیست که log with E-mail رو تیک دار کنن .
حالا روی ok کلیک کنید .
برنامه بسته می شود . می بینید که هیچ چیز غیر عادی وجود ندارد (یاد اون تبلیغات پوشک easy life برای بزرگسالان افتادم که پیرمرده میاد و میگه هیچ چیز غیر طبیعی وجود ندارد ) می بینید که برنامه کاملا مخفی هست . حالا از همون 4 تا کلید استفاده کنید Ctrl+Alt+Shift+G و برنامه رو دوباره بیارین . حالا یه صفحه کوچولو باز میشه برای مشاهه تنظیمات گزینه config رو انتخاب کنید . حالا از شما پسورد می خواد همون پسوردی که اول برای خودتون انتخاب کردین . حالا وارد برگه سیستم شدید اما فایل ها در برگه ی view log file هستند پس وارد همین برگه می شوید و روی دکمه add کلیک می کنید یه صفحه باز میشه اینجا مسیر قرار گرفتن log فایل ها را انتخاب و open را می زنید(این مسیر همون مسیریه که شما همون اول برای ذخیره کردن فایل هاتون انتخاب کردین) به کمک تنظیمات شما می تونید لوگ فایل هاتون  رو به 3 صورت : 1-view with internet browser   و 2_ view with wordpad و 3- save to file با ساختار txt ذخیره کنید . خود برنامه مورد اول رو براتون انتخاب کرده .
حالا برای دیدن کارتون روی view کلیک کنید تا log فایلی رو که ساختید رو ببینید . از زمانی که شما دکمه start the key logger رو زدین تا الان تمام کار هایی که کردین ذخیره شده حتی اگر کمی ریز بین بشید دکمه هایی رو هم که زدین می بینید که براتون ثبت کرده .
این بود کار ghost key logger


Download Ghost key logger  download.cnet.com  Click to Download

 

rob007 بازدید : 200 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Ardamax Keylogger یک نرم افزار Keylogger بسیار حرفه ای می باشد نرم افزار های کیلاگر بهترین ابزار برای زیر نظر گرفتن فعالیت های انجام شده روی کامپیوتر شخصی شما هست این نرم افزار هر نوع فعالیتی که با موس بر روی سیستم شما انجام گیرد را ثبت و ضبط کرده و می تواند به شما اطلاع دهد .

 

Ardamax Keylogger جاسوسی بر عملکرد ویندوز توسط Ardamax Keylogger 3.9

 

 

 

password جاسوسی بر عملکرد ویندوز توسط Ardamax Keylogger 3.9رمز فایل: www.downloadha.com

download جاسوسی بر عملکرد ویندوز توسط Ardamax Keylogger 3.9 لینک دانلود – 2.1 مگابایت

rob007 بازدید : 203 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

برنامه Ghost Keylogger نرم افزاری هست که بر روی سیستم شما (و یا سیستمی که به اون دسترسی دارید و میخواهید اون رو کنترل کنید)نصب میشه و در غیاب شما تمام کلیدهای زده شده رو در یک فایل ذخیره میکنه که فقط توسط خود این برنامه قابل شناسائی هست . از دیگر نکات جالب این برنامه امکان ذخیره سایتها و اطلاعات اینترنتی هست که از اونها استفاده شده . برنامه از دید Process List ویندوز که با زدن کلیدهای Ctrl+Alt+Delete در کنار ساعت ویندوز قابل مشاهده هست و تمام فعالیتهای برنامه و اجزای مختلف بر روی ویندوز رو نشان میده مخفی خواهد بود . با حجم 633 کیلو بایت میتونید دانلود کنید .



Screenshots
http://www.keylogger.net/screenshots.html



rob007 بازدید : 86 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود نرم افزار باز گردانی کامپیوتر به حالت اولیه Deep Freeze Enterprise

حتما برای شما هم پیش آمده هنگام کار با کامپیوتر کافی نت ها یا موسسات و سازمان ها اگر فایلی را در کامپیوتر آن ها ذخیره کنید و بعد سیستم را ریست کنید فایل شما به صورت خودکار حذف خواهد شد.دلیل این امر استفاده ی این موسسات از یک نرم افزار قدرتمند جهت حفظ امنیت رایانه هایشان و جلوگیری از هرگونه خرابکاری است.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزاری قدرتمند را جهت حفظ امنیت سیستم های کامپیوتری به خصوص کامپیوتر های سرور برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است. Deep Freeze نام نرم افزار بسیار قدرتمندی می باشد که پس از نصب و تنظیم تنظیمات برنامه ،هنگامی که کامپیوتر را ریست کنید تمامی اطلاعات و تغییراتی که کاربر مهمان در سیستم شما انجام داده بود را پاک می کند و به حالت اولیه ای که شما تنظیم کرده اید بر می گرداند.این نرم افزار ساخت کمپانی مشهور Faronics است.با این نرم افزار همچنین می توانید سیستم خود را در مقابل حمله همه ویروس ها،کرم ها و بد افزارها یا نرم افزار های جاسوسی بیمه کنید.زیرا اگر این بد افزار ها هم تغییراتی را در سیستم ایجاد کنند با یک ریست سیستم به حالت اولیه باز می گردد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

rob007 بازدید : 90 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اینترنت سکوریتی Norton Internet Security 2012 v19.5.1.2 Final

 این نرم افزار اینترنت سکوریتی، یکی از محصولات کمپانی Symantec بوده که سازنده آن شرکتی در کشور امریکا می باشد. این نرم افزار از چهار لایه هوشمند حفاظتی برای تشخیص و از بین بردن ویروس ها، جاسوس افزارها و هرگونه تهدید اینترنتی استفاده می کند که نتیجه آن امنیت کامل سیستم شما در برابر هرگونه تهدید خارجی خواهد بود. همچنین این برنامه با داشتن یک دیواره آتش بسیار قدتمند با انواع حملات اینترنتی به خصوص هکرها و حملات فیشینگ مقابله می کند و مانع سرقت اطلاعات خصوصی شما میگردد. سرعت اسکن این برنامه برای یافتن فایل های مخرب بسیار بالا بوده و همچنین در هنگام اسکن باعث کند شدن سرعت سیستم نمیگردد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به مواردی همچون امکان نصب در حافظه فلش تنها با یک کلیک، برسی دقیق تمام رفت و آمدهای اینترنتی، حفاظت از اطلاعات حساب بانکی کاربر در هنگام خرید اینترنتی، ارائه لیست ماهیانه از تمام مواردی که قصد نفوذ و خراب کاری در سیستم را داشته اند، محافظت از سیستم در هنگام دریافت ایمیل های مخرب و چت در نرم افزارهای پیام رسان و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه است؟
    نظر شما راجع به قالب وبلاگ چیست؟
    آیا برای وبلاگ چت روم اختصاصی ایجاد شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 1,795
  • بازدید کلی : 83,270
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ